21/8

Söndags mys här hemma. klockan är halv 2 och millie och jag har precis klätt på oss ! Vi har legat i soffan och haft det mysigt hela morgonen ! Underbara tjej! För en liten stund sen kom pappa/morfar hit så han och james sätter upp massa saker på väggarna!


Eftersom det låter så högt när morfar borrar så har jag mina fina hörlurar på mig!


Helgen har varit fantastiskt rolig, har blivit firad i dagarna två ( imorgon är det min 20 års dag! ) Både av mina fina tjejer och av james släkt och familj ! Tack snälla ni för alla fina presenter! <3
Den här söndagen ska jag fortsätta spendera i soffan tänkte jag, och bara ha det mysigt !

/freja

Kommentarer
Postat av: Felicia

Söt :)

2011-11-07 @ 18:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0