11/8


 Är hon inte det vackraste ni sätt?
Min underbara tjej.
.




Dåligt bloggande på senaste, veet ni har sagt det till mig haha så nu tar jag äntligen tag i det! bra va ?!
jobba,flyttat,pysslat,renoverat och massa millie självklart!
finns så mycket att berätta men tror vi börjar från och med idag!

Dagen har spenderats på jobbet 10-18 medans millie lekte med min fina vän michelle ! Vilket hade gått super bra! (jag var i och för sig inte orolig, M kommer bli en jätte bra mamma!) Efter jobbet tog vi en promenad till james jobb och så åkte vi och handlade. När vi kom hem var det läggdags för millie och vi åt kvälls mat. Köttfärspaj. muuums :) ! Nu tittar vi tv och myser!
Mycket mer har jag inte att säga just nu, ta hand om er!

/freja

Kommentarer
Postat av: Felicia

hur många år är du ? :)

2011-08-20 @ 10:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0