8/4


Min lilla tjej denna morgon, nu har hon somnat om igen så jag ska passa på att duscha och göra mig iordning!
Idag ska vi ut på äventyr med millies mormor och min morfar, kommer bli en trevlig dag!
Kvällen spenderas hemma i lugn och ro med min fina familj.

Igår var jag och james på ikea rea, vi köpte lite nya fina grejer till lägenheten så nu tycker jag det är jätte fint! Tänkte ta lite nya bilder och lägga upp senare idag så ni får se hur det ser ut!

Nu måste jag sätta fart och göra mig iordning!
/freja



Det var någon som kommenterade och undrade över hur gammal Millie är nu och om hur förlossningen var. 
Millie blir 3 månader nästa lördag (den 16e) & om man går tillbaka här i bloggen till den 25/1 så kan man läsa om min förlossning! 



 

Kommentarer
Postat av: Linda

Millie är verkligen jättesöt!! <3

Du och James är toppen föräldrar. :)



Kramar till er alla tre.

/Linda

2011-04-08 @ 18:50:59
URL: http://danzgirl.blogg.se/
Postat av: Michelle von Walden

Älskade lilla bebis!! Längtar tills imorgon =D

2011-04-09 @ 09:01:27
URL: http://fromwellnesstowedding.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0