8/4

Dagen har varit super mysig, jag och mille har umgåtts med morfar och mamma hela dagen. Vi har gått i affärer och ätit god lunch tillsammans. Mest var det jag som handlade, blev nya ute möbler till balkongen och lite annat smått och gott! Känns så roligt att få pyssla och göra iordning balkongen lite nu när man snart kan sitta där ute!
Vi har även bestämt att vi ska köpa en liten elgrill som vi kan ha på balkongen, man måste ju kunna grilla i sommar! Efter våran shopping tur åkte vi ut till mamma&pappa i skultuna, så fick vi umgås med pappa och lillebror också, dom följde även med mig hem igen och hjälpte mig sätta ihop bord och stolar till balkongen! Är jätte nöjd med hur det blev, nu ska det bara dit lite dynor,filtar och ljuslyktor så det blir mysigt! (bilder kommer när det är färdigt!)



Här kommer lite bilder på våran lägenhet.

Hall





Sovrum





badrum



Vardagsrum





Kök








Avslutar med en bild på lilla millie!
ha en bra fredagskväll !
/freja

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken fin lägenheten ni har. :)

Hur lång är du?



Kram

2011-04-09 @ 07:20:14
URL: http://danzgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0