6/4

Har spenderat dagen på stan med kära Caroline, va så länge sen vi umgicks men sjuukt roligt att få snacka lite skit med henne! När jag kom hem så ställde jag mig och gjorde mat till min man som kommer runt sju tiden, potatisgratäng och kyckling klubbor ska han få, inte alls fel eller hur ?!
Ikväll ska jag umgås med min underbara kim, vi ska ta världens lång promenad och sen ska vi sola! Kanske följer med henne hem och dricker ett glas vin och kollar bigbrother efter det, vi får se hur det blir me det!

Såg idag att jag fått massa fina kommentarer efter programmet en unge i minuten, som gick på 4an i måndags. Tack snälla ni, och väldigt roligt att så många hittat hit!



Här är en bild från i måndags på min lilla älskling.



/freja

Kommentarer
Postat av: Caroline W

Hej Freja jag såg er på en unge i minuten jag med och tyckte att ni var så söta ihop. Önskar er lycka till!<3



CarolineW



2011-04-06 @ 22:42:35
URL: http://handbollscarro.blogspot.com
Postat av: Madde

Härlig bild på härlig tjej!

2011-04-06 @ 23:58:13
Postat av: ♥Veronica, Mamma till Liam♥

Hehe, alltid kul att titta till yngre mammor :) Är ju en själv! :)

2011-04-07 @ 13:32:26
URL: http://thisisshit.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0