16/4

Har varit dålig på att blogga den här veckan, men har haft fullt upp hela tiden! bland annat kikat på lägenheten igen (sen sist jag skrev om det) fast då var james med! Han gillade den också, så nu får vi se hur det går! HOPPAS! Om en liten stund kommer kim och plockar upp mig, vi ska sola och bli lite fina inför kvällen!
Sen hem och plocka och fixa lite för vid ett tiden kommer sabina & tina hit och fikar! Ska bli jätte trevligt:)
Och ikväll är det stora grejer på gång. Min älskade lilla tjej ska hem till mormor, så att jag och james kan fira våran michaela som fyller år! ska bli grymt roligt! om jag kommer ihåg så tar jag med kameran ! ;)





Tänk att man kan ogilla någon så man nästan spricker, till att man kan älska någon så man nästan dör.
vänskap som växte och blev någonting såå bra. <3



/freja

Kommentarer
Postat av: Madde

Ha en mysig kväll! KRAM!

2011-04-16 @ 14:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0