10/4

Planerna ändrades igår, Millie fick åka hem till hennes mormor och umgås istället för att följa med oss. Så fick grabbarna ha en riktig grabbkväll framför fifa och vi tjejer gick ut och dansade ! Hade jätte roligt blev en toppen kväll som alltid när jag och mischa ska hitta på något! <3 Träffade massa gammla godingar, alltid lika roligt!
Vaknade tidigt och va tokpigg så la mig i badet en stund och nu sitter jag här och saknar millie som en tok! Ska nog väcka james snart så vi kan åka ut på landet och hämta hem henne! I eftermiddag ska jag och millie hem till michelle för lite lunch och prat, ska bli super mysigt!
Och ikväll ska jag hinna med att sola med kim och ha söndagsmys med min familj!


/freja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0