30/9

jag hoppas verkligen att min lilla kotte får bättre imunförsvar än vad jag har!
Mår fortfarande tok dåligt men har legat och vilat väldigt mycket, james kom hem och lagade mat till mig<3 och efter maten la jag mig och badade en stund. Skum som luktar jordgubb. muums. Bada är verkligen skönt! Skönt för ryggen och för förkylningen ! När jag ligger där och kollar på mina ben så ser jag att jag har typ "brännmärke" nedanför knät. vad har hänt där kan man ju undra? haha är det möjligt att jag är så tung att när jag har ställt mig på knät (av någon annledning) så har jag fått ett märke för jag är så jävla tung? hahaha, ingenting förvånar mig längre så det stämmer säkert. skumt ser de ut i vilket fall!
ska försöka hålla mig vaken tills efter idol, sen kommer jag nog somna bums.

men vet ni vad jag längtar efter? JULEN !
tänk när det är mörkt och kallt och så ser man snö flingorna falla utanför fönstret! ååh va mysigt, jag längtar tills jag och james köper våran första julgran och vårat första julpynt. Och vem vet, liten kanske är tidig och vill fira våran första jul här tillsammans med oss. ååh det vore ju fantastiskt.
En riktig julgran som luktar så gott, massa fina färgglada paket och nybakade lussebullar och pepparkakor.





/freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0