29/9

vaknade upp imorse och mår som en kratta. förkyld och ont i halsen, lägger mig på soffan och kollar svenssonsvensson och somnar igen. Vaknar upp efter någon timme och nu sitter jag här. Kikar hem till gården och kollar runt på bebis prylar på internet. Åh om man hade massa pengar, då skulle jag sitta och klicka hem saker hela tiden! Hittade nyss en jätte fin barnvagn som kändes helt klockren men då måste man vänta tills man sparat i hop tillräckligt med pengar för att kunna köpa den. Är inte sånt surt? tror jag måste köpa en triss senare idag, vinna några miljoner och köpa hem massa fint till liten. haha lät väl som en plan?

Hatar att känna mig sjuk. Jävla förkylningar som kommer när man minst anar det. Och nu är ju mitt imunförsvar ännu sämre än vanligt eftersom jag ger allt jag har till liten. Så imorgon har jag nog insjuknat och inte kan röra mig. typ. Men dricker c-vitamin och tänker inte gå utanför dörren idag ! (om jag och james inte tar en sväng till erikslund senare förståss) haha men tänker inte bli sjukare!!




Vet ni vad jag är sugen på ? Att färga håret rött. Vet inte varför men blev sugen på att ändra lite, och rött är coolt. Haha james reaktion på det var "de är säkert hormonerna" hahaha men vem vet kanske det är.
Skulle jag passa i rött?

                          


/freja

Kommentarer
Postat av: Sabina

krya på dig gumman! <3 och färga inte håret rött

2010-09-29 @ 16:46:32
URL: http://idasabina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0