28/9

lite piggar & lite gladare denna härliga morgon. har nämligen en väldigt snäll pojkvän som gav mig en massagedyna, så jag sitter och pinar mig igenom en kvart i den nu och då. Men efteråt är det så skönt. då är jag avslappnad. älskar dig james!
förövrigt sitter jag och silar min musli (jadå jag är seriös) är så nojjig att det ska ligga maskar i den, ni har vell hört att det kan vara vita maskar i start? jodå så sant som jag heter freja. så jag silar iallafall min musli för att vara säker, haha.

Igår så spendeerade jag dagen med lillebror. Jag åkte till skultuna på söndagen för jag hade tandläkar tid 07.45 på måndagen, piss kallt va det ute och när man väl kommer fram så ska man bli plågad i 45 minuter. Men nu är nog all min tandsten borta, tack gode gud. Inflamation i tandköttet har jag också, så det måste jag göra något åt. inte nice, men perfekta tänder sa hon att jag hade. STOLT
För övrigt så vägde jag mig faktiskt... haha hemskt ! ångest ! och jag tänker verkligen inte skriva de här! haha
goooing fat.
På eftermiddagen så tog jag och lillebror bussen till stan och sen vidare till hälla för att hitta jacka till lillebror, en jätte fin svart hitta han. Tror han är nöjd och glad! Sen tillbaka till stan och gick ett varv där och kikade runt lite, sen mötte vi upp mamma som också skulle köpa jacka. När det va färdigt så åkte jag hem till james, så åt vi lite gott och degade framför idol,ullared och halva lite sällskap. haha jag somnade för jag va så trött!


Idag ska jag jobba, 10-18. så det är bäst att jag sätter fart snart och gör mig iordning. ska bli roligt att jobba lite, och snacka skit med jobbar kompisarna så klart! Har fortfarande inte hunnnit prata med tessan så måste göra det och få lite fakta om .. sandaler.. haha
Efter jobbet ska jag försöka få med mig james att åka och handla lite, mat och sånt där roligt.
men ibland måste man !


Nej nu måste jag sätta fart !
/freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0