26/9

godmorgon, sitter och äter lite frulle och tänkte att jag skriver ett litet inlägg! blir knäckemacka med ost och c-vitamin brus i glaset. då vet ni det.
jag är på väg mot jobbet för att göra lite nytta,är verkligen inte taggad. ont i ryggen som jag vet inte vad, vill bara lägga mig ner och gråta för att de är så drygt. min pojkvän tycker att jag är hormobitch (han har inte använt dom orden) men jag vet det. vilket får mig att vilja gråta ännu mer. Jag har tusen miljoner miljarder saker jag känner att jag skulle behöva göra, vilket gör det hela ännu mer jobbigt och får mig att vilja hoppa i svartån.  stoppa tiden lite kanske? kan ju inte påstå att jag vaknade på det bästa humöret imorse. men de är vell hormonerna. .

förhoppningsvis kommer jag hem och har haft en skit bra dag, haft jätte mycket kunder och alla har varit skit trevliga! haha... (vem försöker jag lura)


/freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0