24/9

Godmorgon. Igår hann det inte bli någon uppdatering, Jag hade fullt upp hela dagen. Min älskling fyllde 20 år så jag städade,bakade,lagade mat osv hela dagen till hela hans släkt som kom och firade på kvällen. Det blev en jätte lyckad kväll med massa trevliga människor! Så när alla hade dragit så var jag helt slut. Tvättade bort sminket och däckade i sängen på en gång! Imorse gick jag upp kl 7 för att göra mig i ordning. Jag och Jessica skulle på vip shopping på H&M som började vid halv 8. Vi va där kanske vid 8 ungefär. Jag som inte tänkte shoppa... haha men det är en sjukdom! jag kan inte låta bli ! det kliar i fingrarna och jag MÅSTE HANDLA. haha! så jag har syndat. både till mig och till liten. men de va faktiskt 20% rabatt haha! Men det hände nått äckligt på hm, jag höll på att svimma. typ 3 gången den här veckan som jag blir helt kallsvettig och måste sitta ner. vad beror det på? måste ringa min läkare och höra va fan de är frågan om. haha. inte roligt, tur jessica va med!

Efter våran morgon shopping så tog vi en pause på donken och sen gick vi till nya gallerian igor. haha där blev det ännu lite shopping. men jag va tvungen! för den va en så underbar liten klänning! Så vi gick några varv där och jag måste säga att det är sjukt snyggt där inne, en riktigt hit om jag får säga det själv. Tror det kommmer bli stället man går till liksom. hmm vi får vell se!

View 2010-09-2...jpg in slide show
Liten söt dräkt i rosa från hm. så liten att man inte kan fatta.

View 2010-09-2...jpg in slide show
Bilden ger den inte rättvisa, den är ännu sötare. kunde inte låta bli!
View 2010-09-2...jpg in slide show
Baksidan av klänningen, åh är lite små kär i den. från kappahl

Sen blev det en brun overall från H&M till liten också,super söt med öron!


View 2010-09-2...jpg in slide show
Unnade mig själv något nytt fint också, så fick bli den här söta kjolen. Som jag kom i!!! haha,
Också från H&M.


Så där va några av grejjerna jag inför skaffade. inga tokiga köp, visst? haha.
men nu ska jag spara mina pengar. inte handla något mer! (ska verkligen försöka!)
Ikväll blir det 70`tals fest. ska bli sjukt kul! jag ska ta kort på mig och james och visa er sen. ni kommer få er ett gott skratt när ni ser james kan jag lova er!! Vi ska vara där vid halv 7 tiden så jag ska snart börja med förberdelserna. Hippie freja ska komma fram! ;)



Du var gammal
Jag var äldre
Och nu sågs vi igen
Gått så lång tid så länge sen
Decennier tillbaks
Men jag minns det såväl
Varför vänskapen brunnit
Utav olika skäl
Varför jag aldrig släppt det och aldrig gett upp
Trotts min väg vart lång kantats med gupp
Så många brev många sånger
Minns varje ord varje rad jag skrivit
En längtan så stor
Minns varje dag jag lidit
Har gått genom livet med en övertygelse
Att jag satt något spår
Som har haft betydelse
Aldrig besvarad aldrig tillmötes
En vänskap så varm utan den vilket öde
Från vinter till vår
Sen sommar till höst
Trots att tiden vart svår så gav vänskapen tröst

Allting har förändratas men du finns kvar.



/freja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0