21/9

godmorgon. Har spenderat förmiddagen med hem till gården på tv och lite städning så att det är fint tills det kommer massa folk hit på torsdag! har varit riktigt duktig om jag får säga det själv (:  har så klart tagit en dusch efter allt jobb och nu sitter jag redo för att erik ska droppa in! Runt tre tiden kommer nog mamma förbi också så då får jag höra va hon tycker om den nya möbleringen (:
vill bara shoppa massa fina inredningsprylar till lägenheten nu ! det riktigt kliar i fingrarna, så mycket fint man vill ha så det ser riktigt hem trevligt ut ! lite mer rosa prylar här och där så går det ett tema genom lägenheten, tror faktiskt att james också tycker att det är snyggt. Lagom är bäst.

Igår städade vi även akvariumet så nu ser det riktigt fint ut, behöver lite mer växter och prylar så dom har lite ställen att gömma sig på och så ! och tänk så länge dom här fiskarna har levt! helt underbart! dom är så nöjda så och riktigt glada i mat (haha fast det är väl alla fiskar förstås)

(meningen att det skulle komma en bild här på hur fint det är men de vägrar det göra, så ni får se det sen! )



Nej nu ska jag leta fram nått gammalt fika bröd ur frysen att bjuda erik och mamma på ! haha
ha en bra dag!
/freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0