20/9

Idag ska jag spendera dagen genom att tvätta mig igenom den, det är vad jag gör bäst. Tvätta är inte bara en hobby, utan även en livsstil. . .  känner ni ironin? haha
Jag hade planerat dagen in i minsta detalj men nu blir det inte riktigt som jag tänkt, men är inte bitter för de!
Jag ska vila min onda rygg och sen tvätta som en galning, och efter det ska jag åka buss till sjukhuset för att möta upp Anna, vilken buss går till sjukhuset? Och vart kliver jag på någonstans? ja det är frågan. Men det ska jag ta reda på idag. Vi ska nämligen på jakt efter 70`tals kläder! Vilket inte är det lättaste, vill köra på hippie stilen för den tycker jag är as cool. Men vart hittar man batik klänningar,peace&love & röka på stilen?
När jag ska på fest, och särskilt när man ska vara utklädd så går jag ALL IN. jag absolut älskar det! Det är inte ofta man får spöka ut sig och fula till sig men då får man verkligen överdriva. och det är precis vad jag vill göra, synas! trots att jag är tjock och klumpig. haha




Om typ en kvart så börjar hem till gården, vilket är en av mina favorit program (jag vet borde skämmas)
men det är så mysigt och idylliskt på något sätt, plus att det är väldigt mycket drama och de passar mig perfekt.
men innan det börjar ska jag hinna slänga ihop några pannkakor, det känns som det varit ett väldigt tjat om pannkakor dom senaste dagarna och jag har inte brytt mig så mycket om att ALLA äter pannkakor, men vaknade idag med ett otroligt suug efter just PANNKAKOR. Så jag ska slänga ihop några stycken och äta framför hem till gården. Och efter det ska jag börja med min livstil... tvättandet.

Försökte maila över en bild på min tjockis mage till bloggen men de verkar inte vilja fungera! hmm ?
Men förhoppningsvis så kommer den fram senare och då lägger jag ut den här på bloggen !

/ freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0