20/9

godkväll, har haft en bra eftermiddag/kväll nu ska ni få höra! Började med att vara lat och ta bussen till stan istället för att gå, gick till jobbet och va ännu latare och fikade med arbetskamraterna och provade stövlar. men tyvär va skaftet för brett för mina smala vader;) så man kan säga att jag tjänade 1600 på att ha för smala vader! inte fel ! haha. gjorde lite olika ärenden i området av stan ... spännande va?? sen så gick jag tillbaka till jobbet och hängde där ett tag, och sen kom jag på att jag borde köpa ett födelsedagskort till min pojkvän som fyller på torsdag .. så jag traskar in på korthuset för att köpa ett kort, plockar på mig 3 st för det kan ju vara bra att ha tänker jag, så ska jag betala "jaa trekronor" säger surisen i kassan, "jaha okey" säger jag och tänker att jag drar kortet som vanligt. men tror ni det går? icke sa nicke man måste köpa för mer än 25 kr (vilket är självklart egentligen) men fan va trött jag blev just då, har ju inga kronor på mig, aldrig någonsin. så nu får han inge kort, hahaha. Efter det så tog jag bussen till sjukhuset för att möta upp Anna. Jag va lite tidig så passade på att kissa (eftersom jag är konstant kissnödig) och sen gick jag och köpte en mjukglass för mina sista kronor. haha det kändes så värt det! och förstår ni hur gått det var att äta en mjukglass i solen på en parkbänk? (visseligen utanför sjukhuset haha men iallafall) sen så plockade anna upp mig och vi åkte till ett secondhand ställe för att kika på 70`tals kläder. Hittade ingenting jag hade tänkt mig så kör på någonting som Anna redan hade fått låna, men jag kommer vara stört snygg ändå. haha ni kommer få se bilder i helgen! Efter det så åkte vi och gjorde ett litet ärende och sen handlade vi på coop. Sprang på kära David också, alltid lika trevligt att träffas.
Tillbaka hemma och Anna hängde med in för att kika på våra nyinköpta möbler och prylar, så fixade vi och trixade lite till och sen så åkte hon och james kom hem ! lagade varmkorv och pulvermos (haha lyxmat!?!) men som tur va så va han sugen på de så va ju inte helt fel..
Efter maten säger jag till james "jag vill att vi flyttar på databordet"  , "okey" säger han och efter bara några minuter kläcker han ur sig "ska vi göra det nu?"  ååååh det värmde mitt lilla sten hjärta att det nästan gick i bitar.
han tog sig tid att hjälpa mig med någonting bara så där på en gång, blev så glad! kanske låter töntigt men det betyder mycket för mig för då vet jag att han anstränger sig. <3
så nu är det finare här än någonsin! gillat mkt (Y)

Så nu ska jag lägga mig på soffan och dega, kanske lyxa till det med något gott.. vem vet!;)
imorgon kommer erik hit och hälsar på vilket ska bli väldigt trevligt, ska bjuda på kaffe&kaka för de har jag lovat! sen så skulle mamma kanske komma förbi för att titta till läget, så då blir det väl kaffe och kaka igen ;)


View 2010-09-2...jpg in slide show



Godnatt gott folk!
/freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0