20/9

håller på med min sista maskin med tvätt, den håller på att snurrar runt där i källaren för att inte vara plaskblöt (Y) tänkte att jag skulle slopa det jag planerat att göra innan jag skulle möta upp Anna, men nu har jag blivit på lite bättre humör efter pannkakor och lite vila. Så jag ska ta mig ner på stan för att ta mig till jobbet och mycket mer kan jag inte säga... för de är så att en viss kille fyller år snart och jaa.. han läser ju liksom de jag skriver.
men iallafall så ska jag ner på stan. mer säger jag inte haha!
blir nog kvar tills att jag ska ta mig till sjukhuset och möta upp Anna. Kan ju alltid ta och snacka lite skit när jag ändå är på jobbet liksom,  tror nog jag och tessan har lite att prata om .. sandaler typ hahaha

nej jag ska ta mig ner i tvättstugan och plocka upp tvätten igen ! och hänga den på alla tänkbara ställen i lägenheten, för de är nämligen så att jag och james inte har kommit till skott med att köpa en sån tvättställning som man torkar tvätt på (för de är inte alltid man hinner torka de i torkrummet i källaren) så när vi tvättar så hänger det kläder i princip hela lägenheten..

View 2010-09-2...jpg in slide show
haha mitt vårat fönster med liten i fotoramar
och 2334 strumpor som torkar.
View 2010-09-2...jpg in slide show
I väntan på dig...
så torkar vi strumpor och underkläder på din säng!
haha<3



Neej nu springer jag! ha en bra eftermiddag gott folk !
/freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0