19/9

Har dukat fram polly och apelsinsaft, filtarna och kuddarna ligger redo i soffan och snart ska jag bara luta mig tillbaka och kolla på valvakan. Min fina kim kommer över för att hålla ställningarna med mig, trots att vi röstar olika så ska vi nog kunna hålla sams! haha, jag älskar dig ändå kim <3

valvakan på i bakgrunden och jag blir så jävla trött på sverigedemokraterna. Dom har varit på allas läppar dom senaste veckorna och heta disskutioner har gått inom min familj om partiet. Jag tål dom inte, jag klarar inte av att höra dom försvara sig och försöka slingra undan och synen av dom får mig att vilja kräkas.
Dom är rasister, spelar ingen roll att dom säger annat, dom är rasister, rakt igenom. Och dom har ingenting annat att komma med än att stoppa invandringen. Hur dom än vänder och vrider på det så kommer dom alltid vara ett rasistiskt parti med rasistiska partiledare. Och att svenska folket troligen kommer låta dom komma in riksdagen får mig att skämmas över att vara svensk. hur kan man vara så naiv och tro på att de dom säger och på riktigt tycka att det är bra? Jag tror säkert att det är många unga i min ålder som röstar för första gången, ungdomar som är just de, rasister. tänk när dom växer upp och blir vuxna och inser va dom ställt till med. Jag hoppas verkligen att partierna vägrar att sammarbeta med sd om dom kommer in i riksdagen och det blir ett omval.
Man kan inte ha ett parti i riksdagen som anser att vissa människor pga hudfärg är bättre än andra, det är idiotiskt. Och jag hoppas verkligen att dom inte kommer få en plats i riksdagen och jag hoppas verkligen att sverigedemokraterna inte får en plats i riksdagen.


/freja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0