19/9

Tänkte att jag skulle klämma in ett till inlägg om min otroligt intressanta eftermiddag! haha har spenderat dagen framför datan med att kika runt på lite inrednings prylar, vill införskaffa lite kuddar,löpare och gardiner till lägenheten! Gick in på H&M`s hemsida och dom har väldigt mycket snyggt! Hittade ett par prylar som jag tror att jag blir tvungen att köpa sen när pengarna landar på kontot.




Och när jag ändå va inne på h&m`s hemsida var jag ju tvungen att kolla på bebis kläder, titta vilken söt liten body jag hittade! 



Nej nu ska jag skriva inköpslista och sen blir det att åka och handla mat ! 
                                               
/freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0