6/10

Halv tio är klockan och jag ska ta mig till kim för lite kik av kungarna av tylösand!
idag tänkte jag att jag skulle skrivit en bibel här ungefäär men imorse när jag har laddat upp med mjölk och flingor framför tv4nyheterna så ringer telefonen.. så då va de bara att palla sig upp och gå till jobbet! efter jobbet blev det lite snabbt handla mat med pappa och sen hem för att laga mat, james kom hem och vi käkade och nu sitter vi här, Trötta och sega. och imorgon blir det riktigt äventyr, blir hämtad av theo,sebb och micha imorgon bitti och vi ska till lögarängen och bada tillsammans med några andra från öppna förskolan, ska bli skojj . haha ska ta med saxen för vet inte om jag kommer ur bikinin överdelen så michaela kanske måste klippa mig ur den... haha vilken syn va. Efter det ska jag vidare till jobbet och jobba 1-7. Aldrig fel !

Nej nu måste jag kila till kim !
/freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0