4/10

goodmorgon. är trött som en gris och förkyld som en höna! haha jag blir på sånt otroligt dåligt humör när jag är sjuk. Borde typ låsa in mig i ett rum och rädda alla från mig tills jag är frisk ( kanske ska tilllägga att jag är sjuk säkert 60-70% av året haha)
just nu sitter jag i en telefonkö för att boka ett rum på en camping på okänd ort... haha ni får veta mer längre fram! kallar det friluftsliv, för om ni visste hur mycket jag har anträngt mig för att inte verka som en bortskämd snorunge som bara bor på hotell. haha. men inget hotell och ingen hotellfrulle . men de ska bli väldigt kul kan jag erkänna!
men deras telefonsvarare är mindre kul, får snart ett nervöstsammanbrott. hur lång telefonkö får man ha egentligen!?!?! har suttit i timmar känns det som, orkar inte ens hålla luren vid örat längre så har satt på högtalare så får den sköta sig själv. SVAAAARA

idag ska jag spendera min dag i soffan med filtar och kuddar och julpyssel som min älskade man köpte till mig igår. så jag har ett tidsfördriv. hem till gården på tvn och massa te. ska banne mig bli frisk!




En lite bild på min lilla mage med min lilla bebis i <3




/freja

Kommentarer
Postat av: nettan

grattis gumman! du kommer bli en super bra mamma å det blir en stenbock som mig ;)

2010-10-04 @ 17:00:37
Postat av: Klovis

ÅÅÅH TJOCKIIIS <3

2010-10-12 @ 10:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0