28/10

min första lediga dag på ett tag så det var skönt, tanken var att jag skulle till öppnaförskolan med theo och michaela. men icke! Vaknade och mådde så jävla dåligt att jag inte orkade röra mig, spenderade dagen i soffan framför serien eva&adam. haha minns ni ? så söt serie.
Vd halv 2 tog jag mig ur min koma och började städa lägenheten och sen jävlar fick jag upp farten! Blev ännu mer städning än planerat, men fan så skönt de va! Så nu är alla kläder jag inte kan ha borta ur garderoben och kläkammaren (så inte mkt kläder kvar om man säger så) sen så packade jag ner alla mina partyskor i lådor så nu får dom bo på vinden tills vidare. Snälla lillebror bar upp allt på vinden sen så nu är det jätte mycket plats att fylla lägenheten med nya saker!! weeeeeeeeiii
imorgon ska jag jobba hela dagen och sen hem och packa en liten väska, sova några timmar.. och sen runt 4 tiden så åker vi !!!! är så otroligt taggad!! ska bli så skoj, tänk att man kan längta efter att få köa för att shoppa? haha

har ingenting mer vettig att skriva! 
/freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0