24/10

idag är det exakt två månader kvar till julafton. kan ni fatta? Det är ju helt sjukt va tiden går fort!

Gooooodmorgon säger jag, förutom att jag har en elak höft som inte hänger med som resten av kroppen så är morgonen och livet väldigt bra. Igår blev en rolig kväll efter att jag kom hem från jobbet, efter en stund trillade michaela och sebb in genom dörren och vi hade planerat för en middag och killarna skulle spela fifa11.
Så det blev kyckling,ris och currysås och lite snack och planering inför nästa helg när vi ska ut på äventyr! haha tror vi tog upp ämnet "vilken tid ska vi åka?"  säkert 234 gånger, men av någon annledning började vi alla prata om annat hela tiden ! haha. tror till slut att jag och michaela bestämde klockan 4 på natten, bums. men vet inte om vi sa de till killarna haha! Efter en stund tog jag och mich en promme till godisfarbrorn och sen hem till hennes föräldrars lägenhet för att spela lite wii, blev bowling,paddling,pingis,golf,basket osv.. lagom möör i armarna idag.
vid 1 tiden trillade grabbarna in, öl påverkade och glada med mat från donken, så vi skrattade en stund (åt dom alltså) speciellt sebbe som stirrar ut i ingenting och säger "haha ni skulle ha sätt" och så blir han tyst... jag dog av skratt. Efter de kilade jag och james hem och dog bums i sängen. en härlig lördagskväll!

Och idag är det söndag, och de är en sån dag när jag inte tänker bry mig om någonting alls, i huvudtaget.
Tänker sitta i den här stolen och nörda framför sims och sen äta våfflor och ha en allmänt go dag. sounds nice right? Sebbe skulle komma hit och hämta sitt playstation 3 idag ... och så skulle han hänga sig kvar lite. hahah så grabbarna kommer nog sitta och spela fifa11 hela dagen lång. men inte gör de mig nått!

Ha en bra dag!
/freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0