22/10

Haft en tuffnatt, vaknat upp och skrikit i panik och hjärtat har bultat i 180. James sa att jag skrek nått i stil med "glass" haha vilket låter väldigt konstigt med tänke på att jag hade dom värsta mardrömmar på länge. Men man vet ju aldrig, kanske skrek glass haha skumt iallafall. Efter de hade jag svårt att somna om, rädd? och efter ett tag gick det, vaknade vid halv 10 och hade fått sms av både michaela och kim, DET SNÖAR I STHLM.
Åh jag blev helt till mig för det finns ingenting jag älskar så mycket som snö (förutom min pojkvän,mina vänner,min familj och min bebis) haha och jag blev helt till mig! de snöar inte här.. men i sthlm. Och de är nära till västerås och då borde de betyda att de snaart kommmer hiiiit! snö snö snö.
Så jag sätter mig vid datan och googlar live bilder sthlm, hahaa jag vet jag är störd.
och mycket riktigt de är snö, mycket snö. och de snöar för fullt säger kim. lycka är.


http://www.webbkameror.se/webbkameror/gondolen/webkamera_eriks_640_2.php





nu ska jag göra mig iordning, barnmorskan och sen jobbet!
/freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0