22/10

hemma igen efter en trip till barnmorskan och några timmars jobb.
Magen har växt, hela två cm på två veckor.. bådar inte gott för mig haha många veckor kvar så alltså många cm kvar? haha skrämmande, men liten mår bra och hjärtat slår precis som det ska göra. underbart.
Efter besöktet så tog jag mig ner på stan och in på jobbet, blev några timmars jobb och lite fredags fika. inte helt fel! Men nu är jag hemma igen och har slitit på mig mina mjukisbyxor och ska dega nån timme innan jag gör det lite fint innan james kommer hem! Ikväll har vi inga planer, ska nog bara äta lite gott och kika idol och imorgon ska jag jobba igen.. haha kul.


klämde i mig i ett par jeansleggings idag, de gick men va inte lätt!



Jag och james ska köpa en kamera, och jag vill ha en bra så jag kan ta riktigt fina kort på både bebisen och mig (haha) någon som har något tips om en as bra kamera? som helst inte kostar en miljon typ :)
kom gärna med förslag!



nej nu ska jag dricka te och lägga mig i soffan !
/freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0