19/10

klockan är tio och jag är så trött att jag tror jag kommer somna så fort jag blundar.
vilka underbara två lediga dagar jag haft. egentligen skulle jag varit ledig ända tiills på lördag.. men icke!
men vad gör de, jag kan ju vila i graven ?!? haha. nejdå skämt och sido jag älskar att jobbba, annars skulle jag börja klättra på väggarna här hemma. 
Måndagen spenderade jag mina första timmar i tvättstugan (började tvätta klockan 8...) Efter det fortsatte jag att hålla igång och det blev till att skura golv och dammtorka överallt. Så snyggt och fräscht nu(Y) 
Efter det blev det en snabbis till jobbet där jag fick lite mer arbetstider och sen tog jag 12 hem till michaela och lilla bus theo. Vi lekte och busade lite, sen så nördade jag och michaela framför lego indiana jones och lagade lappskojs (stavning?!) sviiiin gott iallafall. 
Kom dit vid 12 tiden och åkte hem efter 10, haha där kan man snacka hel dag. Men james slutade klockan 7 så då kom han och lekte med oss (eller jaa pojkarna spelade fifa) 

idag var planen att jag skulle sova riktigt länge och bara dega hela dagen. men runt kvart över 7 - halv 8 så började dom borra eller nått skit i trapphuset, väldigt irriterande. så jag gav upp sovandet och kikade vakna med the voice. Smsade lite med mich och efter ett tag bestämde vi att vi skulle fortsätta vårat indiana jones äventyr, haha så 12an mot mich och theo och spenderade dagen där! Åkte hem vid 5 tiden och sen dess har jag lagat mat och degat. (ni måste känna hur mycket energi som bubblar inom mig? HAHA not. ) 



Theo va också med och spelade buzz!





nej förlåt vilket dåligt inlägg de blir.
men måste sova !
/freja

Kommentarer
Postat av: Kim

Nemen vilken liten buuus! Gud så söt (:

2010-10-20 @ 20:21:56
URL: http://kimelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0