17/10

Söndag. och precis som igår är idag en riktig höstdag, egentligen vill jag bara klä på mig massa kläder och gå ut och gå världens längsta prommenad i höstvädret. Gå små stigar och genom stora högar av färgglada löv. Det vore den perfekta söndagen. Men jag som knappt vet hur jag ska orka gå till jobbet pga av rygg och höfter vet inte hur jag skulle klara av en lång prommenad men som tur är behöver jag inte fundera på det.... ska jobba från kl 12 - 16 idag. Men jag är glad ändå, ska vara glad att jag har ett jobb att gå till ! haha men idag hade jag verkligen uppskattat att vara ledig.


Igår va en så otroligt mysig dag, vaknade runt halv 11-11 och kände mig riktigt utvilad och glad, så jag och james börjar städa lägenheten och donade lite med det. Efter en stund så åkte vi iväg och handlade mat i mängder, frysen är nu full med godsaker det är vääääldigt skönt. Efter det så åkte vi till familjen winberg/pettersson och hämtade upp dom. Sen så bar det av mot åsby för att titta på djuren och gå ett varv. Theo va inte jätte imponerad av ankorna(!?) och verkade måttligt road .. men sen så kom vi fram till kaninerna åh de tyckte han va mysigt, han klappade dom och tyckte nog att de va riktigt skojj! James och sebb kollade efter ett djur i en inhängad men hitta inget men dom gick in och kolla och så va de en JÄTTE kanin. Asså det var sjukt, ångrar att jag inte tog bilder men guud så söt. Jag,michaela och theo gick in och klappade larsgöran (som hon hette?) och de va typ världens goaste kanin! Tror jag och michaela tyckte de va roligast av alla hahaha! Sen gick vi ett varv i deras butik med inredning och blommor och sen så åkte vi mot västerås igen, blev en sväng på ikea och efter det åkte jag och james hem till oss!
Nån timme senare bar det av hem mot michela och sebb igen, dom stora pojkarna skulle iväg och spela tv spel så jag och michaela hade mys kväll framför tvn. 
Härlig lördag!


Nu sitter jag här och om en timme börjar jag jobbet!
ska leta reda på en tröja och sen är jag så gott som färdig!
senare idag kommer de upp en bild på bebis magen!
/frejaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0