14/10

sitter och kollar efter tio på fyran haha och äter leverpastejsmörgåsar. Ska snart göra mig helt färdig och ta mig till jobbet för att slita lite! Vaknade imorse av att jag hade stora röda sträck på magen och vid brösten och halsen, (fortfarande halvsovande) hoppar jag ur sängen och praktiskt taget springer till spegeln i hallen och tänker "NEJNEJNEJ" hahaah helt övertygad om att det va bristningar, att dom hade kommit så där bara helt plötsligt och bara satt sig överallt och ätit upp min släta fina hud, fyfan. haha inser efter ett tag (när jag vaknat typ) att jag sovit konstigt och dom försvinner, hahaha herregud vilken lättnad. förstår ni paniken? vilken mardröm.
men nu ser jag ut som vanligt igen, utan sovmärken/bristningar. thaaaank good.

Idag önskar jag verkligen att jag vore ledig, då hade jag passat på att träffa jessica och lilla diesel och så hade jag storstädat hela lägenheten! börjar känna lite panik för det är så stökigt och äckligt överallt! vill städa och bara göra det skiiiiiiiiiiiiinande rent. men inte idag, haha lördag kanske. för då är jag ledig!

jobbar till klockan 7 idag och sen ska jag åka hem till min fina lägenhet och fina pojkvän, äta kvällsmat, kika tv och så ska jag och james skriva listor (har jag bestämt) haha tills våran hemliga resa som sker om några veckor;)... haha LÄNGTAR
hoppas hoppas att M hinner bli frisk och kry så hon orkar! krya mich !




Nej nu ska jag göra mig snygg!
ha en bra dag
/freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0