13/10

gooodmorgon!
vaknade och va tröttare än någonsin men pallade mig till duschen och nu känns allt lite bättre!
idag är det den 13/10 och det betyder alltså att det är exakt tre månader kvar till min lilla tjej kommer. lycka!

igår va en riktig super dag för mig och james! Först på morgonen åkte james och köpte en ny bil! Så idag får vi vår nya bil ! Och sen tog vi roadtrip till kista i stockholm och åt lite god mat och sen efter det hade vi bokat tid på mamma mia kliniken där vi skulle ta reda på kön till 100% ! Så efter som jag har gått ganska långt nu så blir inte bilderna lika bra som dom bilder vi redan har, men vi fick en rolig bild där hon har foten(tårna) upptryckta i nästan typ, haha snacka om vig liten tjej! Hjärtat slår jätte fint och hon mår bra! Hon är lite mindre än va bebisar ska vara i den här månaden men ingenting farligt! Dom "ska" väga 1036 om jag inte minns fel och våran tjej väger 986 !
Efter det så åkte vi och plockade upp jajja (min mosters man) och åkte till nyköping för han skulle köpa en ny bil!
så det blev en lång roadtrip, väl framme så stämde inte allt med bilen och det var massa krångel ( jag satt och drack varmchoklad under hela tiden.. ) så sen var det bara att åka till enköping och lämna av jajja och så passade jag på att hälsa på mina fina kusiner, mina älskade små busungar. Och när vi kliver in i huset så är det helt tyst så jag frågar min moster "sover dom?"   "nejnej dom är där uppe" säger hon då, så jag smyger upp för att se vad dom gör. och så sitter dom i robins säng och spelar pokemon, haha så söta helt inne i det och dom ville inte ens krama mig för dom hade inte tid. haha
Jag och james stannade en halv timme ungefär och sen åkte vi hem till oss igen efter en lång dag i bil, james kikade fotbollen och jag pratade i telefon och somnade sen!
En toppen dag <3


idag så jobbar jag 12-19 och efter det ska jag hem äta och sen blir det kungarna av tylösand med kim<3


i måndags färgade jag mitt hår så jag ser inte klok ut om jag får säga det själv. grå/grönt skulle jag kalla det!
Men orkar inte riktigt bry mig så mycket att jag panikfärgar över så idag tänker jag gå till jobbet så och så får vi se vad jag gör sen! men här kommer en bild iallafall!






/freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0