13/10

har precis ätit pyttipanna,stekt ägg och röbetor! mums!
hemma efter en lång dag på jobbet, haft det ganska lungt vilket jag inte gillar utan fullfart är roligare!
Både mamma och kim kom och hälsade på mig på jobbet idag, jätte trevligt och så blev stackars kim kär i ett par super snygga jeans! dom är grymma, så får se om hon kan glömma dom eller om hon kommer in och köper dom någon dag:)
fick en jätte söt present av mamma (eller det va inte till mig, haha utan till "majken" som mamma sa)
alltså till min lilla tjej!

visst va den vell söt?
tack snälla mamma!

nu ska jag sätta mig och leta efter en snygg soffa till mig och min pojke, (ska övertala honom om att vi ska köpa en ny) vore så skönt med en stor soffa som man kan gosa ner sig i med massa kuddar och täcken!
Och om en stund kommer kim över och vi ska äta kladdkaka och kika på kungarna;)

ha en bra kväll!
/freja


Kommentarer
Postat av: Anonym

kika in Hallsta möbeloutlet!

2010-10-18 @ 23:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0