10/10

just nu sitter jag i bh och leggings och undrar vad mer jag ska sätta på mig! är det kallt ute? jaa kanske ska öppna balkongdörren och känna efter !
idag har varit en jobbig dag, inte på de sättet att jag haft massor att göra utan pga min rygg, som inte riktigt orkar med att bära tjocka mig, haha. kan inte beskriva smärtan så ni ska förstå hur ont de verkligen gör, gillar inte att gnälla men skulle kunna sitta och grina konstant för de gör så ont! men de gör jag inte för va skulle grannarna säga;)
har tvättat våra sängkläder och sen har jag sovit i soffan typ, mycket mer har jag inte orkat! Har laddat upp för att träffa mina tjejjor som jag ska göra runt 7 tiden! Innan det ska jag ta mig en prommenad till skallberget och möta michelle och kika på hennes och peters nya lägenhet, hihi skoj :)  efter de ska fina cassie plocka upp oss och sen träffa mina TJEJER. ååh så skoj <3

men nu ska jag leta reda på lite kläder! kanske kommer ett inlägg ikväll !

/freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0