8/11

igår va en bra dag. hängde med pappa från 11 nångång tills runt 3 när vi kom hem till skultuna. Vi åkte runt och handlade lite och kikade på saker, tex julklappar hihihi. när vi kom hem till huset så slog jag och lillebror in lite paket till pappas födelsedag och umgicks lite. Lite efter fem tog vi oss in till gravarna för att tända ljus, alltid lika fint. Tror man måste lära sig se det fina, det är inte bara sorg.


så älskade och så saknade.


om en liten stund ska jag ta mig ner på stan och möta upp michaela för att handla lite tyg. Sen ska jag spendera dagen i skultuna framför symaskinen och pyssla med lite annat. Ska bli skönt faktiskt. Så längesen jag sydde och bara satt i flera timmar, ska bli roligt!
nej nu ska jag klä på mig och ge mig av!
ha en bra dag!
/freja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0