7/11

sitter och fryser som ett as, hur kan det vara så kallt? undra om det är minus grader ute idag? brrr.
igår va en jätte bra dag, lillebror kom och hämtade mig vid 11 tiden och vi åkte ner på stan köpte present till pappa som fyller år på fredag! Och jag klippte mig, herregud va jobbigt de va men när de väl va gjort så kändes det mycket bättre! Hon som klippte mig tog bort säkert 5 cm ... men det behövdes så nu är mitt hår fint igen!
Efter det så hem och fixa mig lite och sen åkte jag,james och lillebror till enköping för att äta middag och mysa tillsammans med moster och hennes familj + mosters kusin med familj. Hade en jätte trevlig kväll med tacos och massa fika. underbart. vid halv 8 åkte vi hemåt mot västerås igen för att hinna vidare till nästa ställe och fira james kusin michaela som fyller 19 år idag, grattis! Där var det ännnu mer fika, haha vilken dag. Blev mycket snack om namn men vi blev nog inge klokare.. snarare tvärtom.
Vid 11 tiden drog vi oss hemåt och jag gick och la mig på en gång, min rygg klarar verkligen inte en heldag. efter många timmar av att virda sig fram och tillbaka så somnade jag tills slut och gick upp halv tio imorse.
så otroligt skönt att vara ledig fast samtidigt kliar de lite i fingrarna när jag inte jobbar. i veckan som kommer ska jag jobba en dag, vilket är bra för då har jag chans att vila ryggen osv men samtidigt är det så tråkigt att sitta still och tråka!

ikväll ska jag åka och tända ljus på gravarna tillsammans med pappa och lillebror. återkommer om det.


/freja

Kommentarer
Postat av: Kim

Saknar dig gullis :)

2010-11-07 @ 20:01:59
URL: http://kimelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0