4/11

godmorgon.
sitter och äter frulle och kollar runt lite, har så ont i ryggen att jag inte vet var jag ska ta vägen. Vill bara lägga mig ner och gråta. frustrationen är hög om man säger så. Idag skulle jag tagit mig till öppna förskolan med mich och theo, men icke! jag har ingen kraft. Vid halv 1 tiden kommer anna hit med lite mat och sen på eftermiddagen är tanken att vi ska till erikslund för att köpa födelsedagspresent åt fina mikaela hallberg som fyller år!
Så ska vila fram tills jag måste ställa mig upp och ta mig mot dörren för att gå till bilen.
Funderar väldigt starkt på att köpa mig en systemkamera, vill ju så gärna ta fina kort på magen och självklart hundra miljoner miljarder bilder på lillan när hon kommer. Och varför skulle jag inte köpa en? istället för att sparat till ett skit playstation som jag ville ge bort i julklapp. Jag ska också bli självisk.

humöret är inte på topp som ni kanske förstår, om någon ens skulle skoja om att jag såg tjock ut så skulle jag nog ge dom en smäll. och det va nog tur att jag stanna inne idag helt själv haha, så ska någon till erikslund på eftermiddagen så avråder jag er... hahaha skämt och sido.

Ikväll ska jag åka till skultuna, ska spendera kvällen med min lillebror. Blir förmodligen film,cola och massa prat.
Imorgon fredag ska jag och mamma ner till mässingsbruket och kolla runt lite och sen va tanken att vi skulle till ikea, men tror inte att jag kommer orka det. Om vi inte snor en rullstol förståss och mamma kör runt mig i den.

Lördag ska spenderas i lillkyrka hos min fina moster med familj, ska bli så mysigt. Är det några som kan få mig glad så är det mina fina bus kusiner. Och efter några timmar där bär det av mot västerås igen för att fira mikaelas födelsedag!


Tote Zebra Black White, OiOi
kolla in den snyggaste skötväskan någonsin. Jag älskar den, har blivit kär.
Personligen tycker jag den är värd varenda krona. Så nu har jag något att önska mig i julklapp!



nej nu ska jag lägga mig ner och vila igen!
/freja

Kommentarer
Postat av: Kim

Bli självisk hjärtat! - skötväskan är apsnygg :) LOVE <3

2010-11-04 @ 17:32:06
URL: http://kimelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0