29/11

skäms över hur dålig jag är på att skriva här. Men kommer bli bättre, inte så länge jag jobbar men sen när jag kommer vara hemma med min lilla skrutt!
Så de jag gör om dagarna är att jag jobbar åker hem äter mat och umgås med james, sen sover jag. Sen börjar det om igen ! haha .
Men idag är jag ledig! uuuunderbaaart skööönt. Ska bara ta de lungt på förmiddagen, lägga mig i ett bad och bara ha de mysigt. Sen runt två tiden ska jag möta sabina och vi ska ta en sväng på stan !
Ska kolla lite efter julklappar tänkte jag! I james släkt så drar man lott om vem man ska köpa till och jag fick james pappa mike! haha jag blev överlycklig, vet precis va jag ska köpa :)
Sen är de lite små julklappar som behövs inhandlas!

På torsdag ska jag fika med en tjej som heter fröja, haha lustigt va?
Fröja jobbar på tv och vi ska prata om ett tv program som jag har chansen att vara med i. nu blev ni nyfikna va?
sug på den karamellen en stund så ska jag berätta mer om det när jag har träffat henne!


Nej nu väntar ett långt bad!
/freja

Kommentarer
Postat av: Möcklin

jag vet ;)

2010-11-30 @ 22:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0