18/11

torsdag men känns som fredag, veckan har gått sakta för jag har varit ledig sen i tisdags. Men skönt är det när man inte längre orkar med lika mycket. haha låter som jag är 95 år och orkar ingenting, men är typ så. sover och vilar och äter mest hela tiden haha!
Idag har jag kollat på sunesjul och suttit och skrattat för mig själv (patetiskt jag vet) haha men sen tog jag tag i mig själv och åkte ner på stan för att göra några ärenden! Men nu sitter jag här igen och nördar, om ett tag kommer pappa förbi en stund och sen är det dags att börja med maten! spännande liv va? haha att ni läser mina otroligt dåliga blogginlägg är otroligt, men roligt!


Blir pissdålig bild med mobilen, men där är magen !





nej nu har jag inget roligt att skriva!
/freja

Kommentarer
Postat av: nettan

värsta fina magen <33

2010-11-28 @ 12:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0