16/11

godmorgon! visst är det härligt när ens pojkväns väckarklocka ringer tusen miljoner år före man själv måste gå upp, och visst är det härligt att han inte stänger av den heller? haha ville döda james imorse, va bra nära. men skrek "JAMES STÄNG AV FÖRFAN!!" ett antal gånger. haha stackarn, han började jobba klockan 8 och jag har sovit tills nu (halv 11) så jag ska nog inte klaga ändå!
idag står städning på schemat, har verkligen ingen lust i huvudtaget men ni skulle se lägenheten.. sen i lördags när det var babyshower här så ser de ut som en bomb har släppt haha så nu måste jag göra mig av med ballonger/serpentiner osv. Sen så ska jag nog inte göra mycket mer tror jag. är ledig och jag njuter av det, känner att jag faktiskt knappt orkar jobba längre. vill inte riktigt erkänna det än för jag älskar att jobba och tjäna pengar. men att stå där och känna sig som en padda som knappt orkar röra sig då är de inte roligt längre. men har tider ´november och december, ska nog inte ta fler tider men ska klara dom har jag bestämt.
james slutar tidigt idag vilket är roligt, för då kanske vi kan hitta på något skoj tillsammans! hihi. får se hur trött och slut han är (och jag ) hahaha men ta en tur med bilen vore trevligt!
har inte mycket mer att säga om den här dagen, kanske skriver senare om jag får lust!


Ska skriva några rader om i lördags när alla fina tjejjer va här. tänkte att jag skulle vänta och skriva om det tillls jag får lite bilder men orkar inte vänta på det!
vill bara säga TACK TACK TACK <3 Jag hade verkligen en toppen dag!
Började med att michelle kom hit runt halv 11 och vi började blåsa upp ballonger och pimpa lägenheten med serpentiner! Sen runt två tiden började tjejjerna ramla in, var alla mina söta tjejkompisar + james kusin, mamma och moster. Och min mamma och min moster. Så va en salig blandning människor men det var roligt!
Fick otroligt mycket fina paket och så fikade vi med tårta och massa kakor. Det va en perfekt dag!
Så fort jag kan så ska jag lägga upp bilder på allt fint jag fick ! Tack snälla tjejjer ni är underbara<3



Nej nu blir det frulle och sen sätter jag igång!
/freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0