12/11

idag är det en väldigt specielldag, för idag fyller en person år och den här personen är lite av en idol till mig!
Så massa grattis till min bästa bästa pappa som fyller 47 år idag!
Ringde precis och grattade honom!
Freja- Grattis på födelsedagen pappa!
pappa- åh tack freja va snäll du är!
freja- hihi, vad gör du på din födelsedag?!
pappa- ja .. just nu täcker jag fönster ...

Haha kväll åker jag och james och grattar pappis i skultuna. Får vi se om han blir glad över sin present! hihi.




åh när jag är som gladast över att pappa fyller år så får jag veta den hemska nyheten att sabina inte kan komma på min babyshower som är imorgon. Krossar mitt lilla sten hjärta. Har verkligen längtat efter att hon ska komma hem så vi alla är samlade! du får sitta och tänka på mig hela helgen sabina..



ha en bra dag!
/freja

Kommentarer
Postat av: Sabina

Jag ska tänka på dig gumman!!!Saknar dig <3

2010-11-12 @ 16:06:56
URL: http://idasabina.devote.se
Postat av: Jessica

Förlåt för att jag inte kommer i helgen gumman! tänker på dig och hoppas att allt är bra! :) <3

2010-11-12 @ 20:29:42
Postat av: Kim

aaw jag som planerat att hon och jag skulle smita upp på vinden och rädda dina skor ;( Hälsa grattis till Conny! :)

2010-11-12 @ 21:28:49
URL: http://kimelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0