10/11

det är sjukt mycket snö här utanför, och de slutar inte snöa heller. de bara fortsätter och fortsätter! Jag måste erkänna att jag gillart. igår var jag och mamma på hälla och skulle ta oss från ikea till rusta i snökaoset. Mamma va måttligt road men jag skrattade som en idiot för de är så här det ska vara! Det ska vara sjukt mkt snö och de ska yra och ställa till det för folk. Då vet man att det är vinter ! JAG ÄLSKAR DET. (vänta tills det blir slask så ska ni få höra på annat) haha.
Nått som jag dock är lite bekymrad över är om det blir halt. igår säger michelle till mig" halka för fan inte!!"  och jag har inte ens tänkt tanken på att jag kan halka. . Så jag gick sakta sakta till bussen för att hålla mig på benen, så det gick bra och jag tänker inte ramla. När jag berätta de här för james igår så säger han "ta imot dig, ta imot dig med huvudet om de behövs" hahaha vilken kille man har va? men förstod mycket väl va han menade!

Om en halvtimme ska jag ta mig ner på stan för att hämta en grej på jobbet och sen ta mig till skultuna för att sy klart kjolen jag håller på med till michaela! Efter det ska jag pyssla lite och umgås med lillebror!
och imorgon ska jag jobba för första gången på en vecka typ! ska bli roligt! försöka hitta ett par bra vinterskor till mig själv också, känns som de behövs!

Ha en bra dag!
/freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0